Monday 22 September 2008

pindah

Assalamualaikum,

dueeehhh, kitak org nang sik pande nagga aku cuti2 UK nak. aku tok xda kehidupan lain kah selain memblog. klk ku molah autobio haruslah laku. tepuk2. klep2 girang! tapi yalah tedah jak nyawa nagga anak2 ayam ku sik pat tdo segala sikpat maca blog ku nak. sikpa2 sanggup aku turun CC kat dbah hotel liverpool tok, memblog lite2, sungguhpun GBP 5 sejam yahhh. sikpa2. tp cita jap jak tok k. xpat lok ku cita cuti2 manchester n liverpool segala. cita kedak ya merlu masa denggg.

tok ku nak madah ngan kitak orang anak2 ayam baruk angkat tok aku sebenarnya dah pindah umah baru. aku sik diam asrama gik. aku nek tok diam luar jak. bayar murah gik, tapi umah nya sik la kacak ala2 jak koh. ya jak ku mampu. tapi bilit ku besar bah. besar gik dr hall. sewa aku bayar GBP 270 sebulan yaahh. mun rega ya di msia, nang dah nyewa ala2 kondo dah aku aii matilah norita!! aii tulah. ampunn. neighbour hood aku dolok ala beverly gitulah, ala2 org kaya jak, tp nek tok ala umah2 urg kebanyakan jak, allergic i tawwww. keji! aku ada 4 org housemate, anya, urg poland, xiran, urg china, panagiotis urg greece n Ian urg Ireland. oklah cdak tok, best juak digeng. ala2 loba juak cdak hehe. mun ada surat datang harus mek 5 berkumpul depan pintu nerais "Tyra Mail!" chem ya bahh. eh ku xpat lamak juak tok, esok ku balit reading, klk ku update gik nong. tok gamba2 umah ku k.

yahhh tokla umah aku dolok, very the posh kan.


tp dengg selepas menyukat baju di badan sendiri, tok jak la ku mampu koh. ada masa diva perlu tunduk, legend perlu juak jadi org biasa bahhh.


tok address baru ku: 24, Morpeth Close, RG2 7UH, Reading, United Kindgom. aku nunggu kuih raya k. at least kad raya, I hanya accept memory lane, hallmark sajerr tauu. setakat kad raya 20 sen beli kat tingkat 2 wisma satok, aku pakai alas cangkir jer. hehe. xdalah guro jak dengg. anyway aku ada nerimak kad raya dr sorang peminat setia ku, ma kasi ma kasi. nak reply balit x tauk address, lagipun xda kat raya jual ctok huhuhuhu. kepada kitak org yg belom nganta ya, gi beli nek tok! munsik aku murka!

ehh udah gik lamak dah aku tok. sugarmummy dah nuggah atas nun. larikkkkk

Wassalam.

11 comments:

Rudy Iskandar said...

oklah ya bro...bukannya ala-ala buckingham palace tetapi its still a home. so mcamney housemate kau?, okkah sidaknya..? maksud gwe, penerimaan bergaul ngan dak muslim..?

anyway, bersungkey sorang2 lah kau kan?

Anonymous said...

wah3x,bg full address lg ya. ok kmk kirim la kad raya & botol kosong (perfume) kelak

clouds over her head said...

tedah nya...nang diva tok pandei hargai peminat.. sanggup gik ya pegi cc, rm30/jam... mun sitok, boleh bayar streamyx, stgh bulan.

oi.. harus ko 'pagar' bilit ko..tang ngutik jak ku nangga umah baru ko ya.. ko dah samak bilit ko? ney tauk, pengguna sebelom tok, mbak hanjeng2 atau makhluk2 lain dtg bermaharajalela rah sia..harus ko mintak mak ko beli sabun taharah, sak sik payah nk carik tanah pakei samak. *saiko..saiko*

edzura said...

lak ngirum kad raya ngan kitak oon! farah pun sama juak..pi nya lom berik permanent address nya gik. tunggu jakla kad raya dr kmk k!!!

Anonymous said...

sharol, aku pun peminat kau juak. yah nasib ko pande mengukur baju di badan sendiri dan memilih rumah yg di dalam kemampuan. bak kata urg, kalau kail panjang sejengkal, lautan dalam hendak diduga. apa ko mok kad raya? ada lebih kad raya ku taun lepas. ko balit sik? klak aku pos lambat sampe lak. dah sik bln syawal agik. bulan... apa oh pas syawal. tggu lok nak blagu. muharam safar rabiul awal, rabiul ahir, jamadil ula, jamadil ahir wa rejab shaaban ramadan shawal,.... ah zulkaedah zulhijjah... betol ndakka... haha

juan affandi said...

waseh....
top 5 ANTM lah ktk org 5...
finale di reading nak...
of course ktk menang nak???
hadiah raya...
harus mek nunggu finale nya...
mek rasa mun nak kirum kad raya tok dah terlambat...
klak ngereco lam fs jak lah..
ok???
asal ikhlas nak???
hahahaha...
ciao..ciao...

oon said...

dear rudy,

cdak ok ngan muslim, xda masalah ya, kenak byk tolerate lah. yalah deng sungkei sorang2 lah aku, seminggu gik nak raya tok.

dear jep,

haruskah botol perfume kosong. cokotttt ko yaaa!

dear cloud,

sabun taharah?? apakah itewww sungguh glam namanya. neway yalah siklah ku dpt bersamak semua2 ya. sengan2 jak la.

dear zura,

mek nuggu k! hehe.

dear piah,

sik kisah bulan rabiul awal kah, zulhijah kah, bulan sabit merah kah aku sik uli, aku mok juak kad raya. hahaha.

dear juan,

haruslah kmk menang hahaha. muka exotic malaysia truly asia bahhhh. larikkkk

Anonymous said...

heh!! ako merik ko ala kad raya recycle sajork occayyyyy..mek very der environmentalist (btol ndak ka haha) gitewww..sayangilah alam sekitar anda..rmh baru ko ala zootickkkkk..cemnitukkkkkkk anak ikan kaloi ku dah xdiam tmpt gahrina gik??? xsempat la mek duak asma nangga rumah ala poshrina ko ya..

Unknown said...

dear ngegeh,

sunggoh dr luar sik kac, tp bilit ku kach, harus ktk org dtg, jgn sik dtg

Anonymous said...

lak ku datang, ko tido luar k.

Anonymous said...

rumah ko ya tang kedak reban ayam cinderella jak.. zutik pintu nya.. teringat ku crita pembunuhan2... duhhnak... sik mintak ko.. better ko berjaga2 selalu..

sayang sekali umah lamak ko kacak da jak..ala2 castle kecik... mun mcm umah baru ko, sik mok jak ku ngabas sia.. not my class hhahha...

mun ku ngirum kad raya.. ku mok dibalas ngan kad kad dr buckigham palace k.. hehe.. mun boleh ada lipsetik cium queen eli hehehe...